poniedziałek, 2 września 2013

French





4 komentarze:

  1. diana bylyby super gdybys robila pazurki na szblonie a nie na tych cholernych tipsach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim coś napiszesz przemyśl to dokładnie. Żadne paznokcie wykonane przeze mnie nie są robione na tipsie, wszytskie są robione na formie. Jeśli chcesz rzucać obelgami w moją strone to przyjnajmniej miej odwagę się podpisać.

      Usuń
  2. myslalam ze jako profesjonalistka przyjmujesz z honorem takze zle opinie to czemu tak ci wychodza? i zadnych obelg nie rzucam w twoja strone poprostu rzeski sa super ale pazurki..... no trzeba jeszcze troche poprawic reke przepraszam jezeli to cie urazilo ale nie pisze pisac tylko pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstruktywna krytyka jest zawsze mile widziana ale nie w przypadku gdy pisze mi to ktos anonimowo. Chylę czoła przed tymi co robią coś lepiej ode mnie i z chęcią się od takich osób uczę. Pokaż mi swoje prace wtedy będę wiedzieć czy brać do serca krytyke z Twoich ust.

      Usuń